maanantai 16. helmikuuta 2009

Kaikenlaista.

Juu-u.Elämä on hieman tässä heitelly vähän joka suuntaan.Tammikuun loppuun loppui työt Juvalla ja heti helmikuun alusta aloitin täällä Heinävedellä.Hieman on erilaista hommaa.On iskoa,nuorteniltoja,aamunavauksia joka viikko,rippikoulua,johtokuntaa,työkokousta,stretegiapalaveriä,partiota,klubi-iltaa,kalastusleiriä,Tahkon reissua ja mitä vielä.Nyt jo kohta 8 päivää tehnyt töitä putkeen.Rupee tuntumaan jo hieman päässä.Voi olla että päähän käy myös alakerrasta nouseva lattianvahausaineen käry.Ei voi tietää.

Mukavaahan tämä työnteko on.Ainut miinuspuoli on se ettei kerkeä näkemään ystäviä tai siivoamaan kunnolla.No kai sitä siivoamaan kerkeisi mutta se aloittaminen on aina vaikeinta,niin kuin kaikessa muussakin.Kalenteri vaan tuntuu aina olevan täynnä,ettei oikein edes tiedä mihin sitä laittaisi pitämättömiä vapaita.Huohh.

Vasta oli ystävänpäivä.En kyllä laittanut kenellekään mitään viestejä kun työkiireet hieman sitä esti.Ja sain vain yhden ystävänpäiväviestin.Se oli Mialta,joten hirmuisesti kiitos siitä.Se oli ihana yllätys rasittavan työpäivän jälkeen.Tästä voisi siis vetää johtopäätöksen ettei minulla ole ystäviä,koska kaikki ovat minut unohtaneet.Nyyh.Ja pöh.Minä olen kyllä semmoinen antisankari että kun ei lähetä viestejä kellekään niin ei niitä saakaan.Aika masentavaa, jos ajattelee ettei kellään ole minulle asiaa.Mutta ystävänpäivän kohdalla (kuten joulunkin) en vain jaksa niitä samoja vanhoja kiertoviestejä,yhtä rahastusta vain.En kyllä kerennyt lähtettämään kenellekään korttejakaan kun ystävänpäivä tuli vähän puskista.Mikähän minulla oikein on.En enää huomaa mitään tuommoisten juhlien tulemista;ensin joulu ja nyt ystävänpäivä.Kohta unohdan syntymäpäivät.Johtuu varmasti tästä työstä ettei kerkeä niihin keskisttymään niin hirveästi.Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että en välittäisi ystävistäni.

Minun elämästäni on siis tullut hyvin ennalta-arvattava ja tylsä.Jos minulta kysyy mitä minulla on huomenna vastaan yleensä aina että töitä.Aika tylsää.Ja nytkin lähden tästä jatkamaan töiden tekoa,jos jaksan.

Ei kommentteja: